Klantenservice

GARANTIE

Wij geven veel om de kwaliteit van de Kaartjes van Maaike producten en doen logischerwijze ons uiterste best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling tijdens het transport of het bezorg iets kapot gaat of beschadigt, of dat het product om andere reden niet in de juiste conditie bij jou wordt bezorgd. Neem in dat geval contact met ons op door een mailtje te sturen naar info@kaartjesvanmaaike.nl met daarbij duidelijke foto's. Wij nemen zo snel als mogelijk contact met je op met een passende oplossing!

KLACHTEN

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kaartjesvanmaaike.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.